De cliëntenraad (cr) van Doktersdienst Groningen denkt en praat mee over een breed scala aan relevante organisatorische onderwerpen. Met als doel het signaleren van knelpunten en het aandragen van oplossingen vanuit het perspectief van de cliënten. Hiermee levert de cr een bijdrage aan de verbetering van kwaliteit van zorg van DDG. De cr kan de bestuurder van DDG gevraagd en ongevraagd advies geven over zaken die cliënten direct aangaan.
De cliëntenraad heeft minimaal vier maal per jaar overleg met de bestuurder van DDG. Onderwerpen bij dit overleg kunnen zijn:
• Patiëntbelevingsonderzoek.
• Klachtenrapportage.
• Kwaliteitsjaarverslag.
• Beleidsplan.
Daarnaast vergadert de cr nog minimaal zes keer per jaar om de overleggen met de bestuurder voor te bereiden. De cliëntenraad kan medewerkers en managers van DDG uitnodigen om hen bij te praten over bijvoorbeeld de uitkomsten van het patiëntbelevingsonderzoek.
De cliëntenraad bestaat uit zeven leden. Zij vertegenwoordigen cliënten uit het hele werkgebied van DDG. De leden hebben geen persoonlijke of zakelijke band met DDG.
De leden zijn:
| ||||||||||||||||||||
Contact met de cliëntenraadWij nodigen u van harte uit uw vragen, opmerkingen en/of suggesties over verbetering van de kwaliteit van zorg met de cliëntenraad te delen. U kunt daarvoor een e-mail sturen naar cr@doktersdienstgroningen.nl.
Liever per brief? Dat kan ook: Postbus 5064
Individuele klachten? Neem dan contact op met de klachtenfunctionarisDe cliëntenraad behandelt geen individuele klachten van patiënten. Daarvoor kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris.
Jaarverslagen cliëntenraad | ||||||||||||||||||||
Doktersdienst Groningen - T: 0900-9229 | ||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
|
Doktersdienst Groningen - T: 0900-9229
Copyright 2015 - Doktersdienst Groningen